دشمن با راهبرد جنگ‌های ترکیبی به ‌دنبال تحقق اهداف خود در منطقه است
نوشته شده توسط : علیرضا
 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن در مواجهه با ایران اسلامی راهبرد جنگ ترکیبی را در پیش گرفته و با استفاده از تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و تمامی ظرفیت‌های جنگ‌های نرم، نیمه‌سخت و سخت به‌ دنبال تحقق اهداف خود در منطقه است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در ششمین جشنواره مالک اشتر که در مرکز آموزش و پشتیبانی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اینکه فرماندهان نیروهای مسلح باید حضرت مالک اشتر را الگوی خود قرار دهند، اظهار داشت: حضرت مالک الگوی تقوا، شجاعت، بصیرت، مدیریت، فرماندهی، ولایتمداری، رزمندگی، تواضع و فروتنی بود؛ که مولا علی(ع) درباره او فرمود: «مالک اشتر همچون علی (ع) برای پیامبر (ص) بود».

وی ادامه داد: نام‌گذاری این جشنواره به نام ایشان بدین جهت است که ما فرماندهان سعی کنیم برای علی زمان خود، همچون مالک اشتر باشیم و صفات و بزرگ‌منشی او را در خود ایجاد کنیم.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن دیگر نقاب از چهره برکشیده است و با گستاخی از تمامی ظرفیت‌های خود برای رسیدن به اهدافش در منطقه استفاده می‌کند، افزود: دشمنان امروز از راهبرد جنگ‌ ترکیبی برای مقابله با اسلام ناب استفاده می‌کنند و در این راستا تمامی امکانات خود را به کار می‌بندند.

وی تصریح کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم و تجربه جنگ ویتنام و کره، راهبرد عملیات «قاطع سریع» را مورد استفاده قرار داد؛ که لازمه این راهبرد استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه ظرفیت‌های جنگ نرم، نیمه‌سخت و جنگ سخت است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اهداف مورد نظر دست یابند.





:: برچسب‌ها: جنگ ترکیبی ، ف نیروی زمینی ، جنگ ، سفیر ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: